Questlove

2014-04-14 @ 15:19:38
Snubben från DHL trillade precis in med ett litet paket. Blev lite chockad eftersom det var så sent som i onsdags förra veckan som jag la beställningen (kommer från USA) och väntade mig att det som vanligt skulle ta dryga tre veckor... MEN julaftonskänslorna infann sig som vanligt och jag fullkomligt slet upp paketet efter ett litet glädjetjut. Efter att han hade gått.. I paketet fanns bl.a. en låda questbars banana nut muffin som mer och mer börjar bli en favorit. Ser ut som en storsäljare av questbars om man tittar ner i min gottelåda nu - fyra kartonger. Dock är långt ifrån alla fulla. Fick även med lite jordnötssmör i beställningen, hela tre burkar faktiskt, men dessa får ni se nån annan dag när jag har tid. 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0