2014-02-19

2014-02-19 @ 09:27:41
 
God onsdag! Idag ringde min inre väckarklocka redan vid halv åtta, men jag kunde inte tillåta mig att gå upp innan mamma gått till jobbet. Därför fick jag fint ligga kvar och hungra till ordentligt en halvtimma. Nu har jag fått i mig mitt favvomål (gröt, kesokvarg och jordnötssmör + den obligatoriska köppen) och ska försöka få tag på lite energi, eftersom tanken var ett benpass på actic på förmiddagen. Den tanken skrämmer mig lite just nu. 
 
Igår fick jag inte alls vad jag ville gjort, så idag har jag lite av det att ta igen. Först på priolistan står i alla fall ett möte med Maja och Hanna för fortsatt jobb med gymnasiearbetet. 
 
Alltså, sen har jag lite svårt att begränsa mig. Jag vet inte vad jag vill uppdatera om här, eller - jag vet vad jag vill men jag vet inte hur intressant det är.. SÅ den som känner sig manad, av er 16 unika besökare (inklusive mig själv) under gårdagen, dra iväg en kommentar om det är något som är mer intressant än annat! Jag vet att jag delade med mig av lite övningar sist jag höll på med bloggen, men nu känner jag att det är roligare att i sådana fall tipsa om recept och ätbara ting, eftersom att äta är vad jag gör konstant när jag inte är på träningsvärk1 eller actic. Gustav får lite tid också, men då sover jag mest. 
 
Han kommer mer eller mindre oväntat hem senare ikväll också, så kvällen tänker jag ägna åt att pussa och krama på honom. Vi har ju varit ifrån varandra i nästan en hel vecka liksom!
 
Fortsätt den sköna ledigheten trots äckelväder, och som sagt - hjälp gärna till och säg vad som är roligt att läsa/titta på!
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

Träning, recept, dina vardagliga dagar! Kram

2014-02-19 @ 11:23:32

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0