Djupdyk matpåsen

2014-02-26 @ 10:33:00
I förrgår var det dagen innan löning, vilket betydde gröt och kaffe utan mjölk igår. Fick blanda ut kvargen med fil också, blää, men så går det när inte tiden räcker till! Idag har Jolina matshoppat, och såhär brukar min påse för de mesta se ut när jag får fria händer. Vad som brukar skilja sig är kokos- och havremjölk, som brukar pendla mellan olika sorters nötmmjölk och havrebas + havregryn när det är knapert.
 
Jag är en riktigt foodaholic, faktiskt. Jag väljer hellre att gå i mataffären och hitta nytt gott framför att köra en kläd-shoppingrunda, oavsett om det är här i stan eller någon annanstans.. Det säger väl ganska mycket om mina intressen, plus att jag mycket hellre hänger i träningskläder och liknande affärer framför att ha på mig "vanliga" kläder och köpa jeans eller söta toppar. Det är ungefär lika kul som att köpa strumpor eller betala räkningar. Skittråkigt. Tycker helt enkelt att jag passa bättre i nersvettade träningskläder och trivs fantastiskt bra så! 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0