Måndagsmorgon

2014-02-24 @ 10:10:00
Dagens frullelelele - gröt med äpple, jordnötssmör och mandelmjölk. Te. 
 
Eftersom jag igår kväll under min skåpsrensning drog i mig bl.a. halva jordnötssmörsburken, bokstavligt, så känner jag mig som en sjöko idag. Man lär sig av sina misstag och idag var det extra gott med gröt. Om möjligt blir det ännu godare med en sallad till lunch. 
 
 
Har varit iväg på min första lektion, träningslära, och nu ska jag läsa några kapitel i min lilla bok innan en sista lektion tar fart. I eftermiddag står gymnasiearbete på schemat, och efter det lite bp. Jag uppskattar verkligen mina mjukismåndagar framför ett schema med rivstart och tokstress första dagen på en ny vecka. Tack för det!
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Hannispannis

Vad fint det blev med kortet!!

2014-02-24 @ 21:24:04
URL: http://sitebyhanna.blogg.se

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0