2014-03-06

2014-03-06 @ 15:18:00
Det här med att bli vårfin i håret.. Imorgon eftermiddag sätter jag mig i frisörstolen och blir just det - vårfin. Tanken är att jag ska börja ljusa upp det inför sommar och sol, och på balen i slutet av maj vill jag ha sandy blont hår. Bilderna ovan är ganska bra exempel på hur jag önskar att färgen skulle vara - lite sotat, matt blont. När man får till den perfekta varma, matta tonen på det ljusa håret blir sommarhuden en läcker prick över i'et! Det ska bli så skönt att fräscha upp mitt grönbrunblekta torra barr lite! Morgondagen kommer att gå i ett men när jag sätter mig i huvudduschen hos frissan ska jag (antagligen för första gången på hela dagen) slappna av. Dock är det bara massa roligt som ska göras, så inte mig emot att det kommer bli lite stressigt.   
 
Sitter just nu och skriver på en psykologianalys av mig själv och ska snart peta i mig lite mat innan jag gör ett besök hos farbror tandläkare. Inte så mysigt som det låter, men nåt som måste göras. Kvällen spenderar jag på actic! 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0