2014-03-17

2014-03-17 @ 16:47:00
Dagens första mål fick bli min efterlängtade kaseingröt, dock aningen för smetig och inte lika degig som den ska va, vilket gjorde mig lite extra besviken. I ser ni 1dl havregryn, 1dl dinkelflingor, 4dl vatten, massvis med kanel, två nypor salt och 30gram kasein, toppat med i runda slängor 20gram jordnötssmör. Detta täcker ungefär 1/4 av allt jag ska få i mig varje dag, nu under periodiska fastan. Jag har precis ätit min andra 1/4 vilket såg ut som på bilden under plus ett ägg och en betydligt grisigare tallrik (därav gammal bild). Dagens sista måltid kommer jag att äta efter träningen ikväll, vilken står för hälften av dagens intag. Det är vad jag äääälskar med den periodiska fastan - att jag får äta mig mätt vid varje måltid, men vid färre tillfällen varje dag. 
 
 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0