Den svarta lilla kjolen

2014-03-01 @ 13:11:00
Jag är egentligen inte speciellt flickig av mig, men jag jobbar på det! Jag tycker trots allt att det är kul att ha någon söt blus eller topp någon gång ibland, men klär mig betydligt oftare i oversizeskjortor och svarta jeans. Bekvämt och bra! Vilken tur då, att det var Maria/e-dagen igår, och att mamma lyssnat lite extra när vi förra helgen gick runt i stadens butiker och jag önskade och önskade. Kjolen är alltså min namnsdagspresent ifrån mamma! Mycket söt, svart med lite mönster i form av sömmar. Kommer från H&M. 
 
Fick användning för den redan igår kväll, då jag blev bjuden på middag ute och biobesök. Tidig middag och bio resulterade i att kvällen blev väldigt lång och skön, trots att jag hamnade i säng tidigt nog för att ta mig upp vid klockan halv sex imorse för några timmars jobb! Imorgon kör vi samma visa. Nu till vad jag ville säga med inlägget; det var roligt att känna sig lite söt och fin en fredag, bara sådär, för det gjorde jag! 
 
 

 
 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0