Do more of what makes you happy

2014-03-21 @ 12:42:00
Lunch is down och en bra bit på skolarbetet är gjort! Solen skiner också, så promenera är vad jag ska göra till gymet strax! Kollade första avsnittet av Kickstart på tv3play, tre toppbloggare som ska komma i sitt livs form på två veckor, intressant! Lite roligt faktiskt. 
 
Fredag i all ära men den här helgen kommer bli kanoners - studentplanering över en middag hos lilla pappa senare ikväll och en hel dags utbildning med Träningsvärk1 imorgon, som avslutas med Hanna, god mat och naturgodis! I can't wait! På söndag förväntar jag mig en mer eller mindre trasig kropp och vilodag. Jag ska försöka göra Gustavs och mitt söndagskaffemys till rutin hade jag tänkt. Åh vad mycket bättre mitt humör och ork är när jag får äta frukost och lunch, det märker väl jag det! 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0