Ett gott ihop-plock

2014-03-05 @ 10:30:00
När klockan ringde i morse hade jag sådär svårt att förstå vad det var som pep och skrek, och som dessutom aldrig slutade. Efter ett antal knuffar av grabben bredvid tog jag mitt förnuft till fånga och bestämde mig för att ta onsdagen med storm! Startade upp med en, för mig, ovanlig frukost - kvarg, bär och nötter + riskaka med ägg + en kopp kaffe. Inte lika charmigt som mina vanligtvis uppstyrda grötbilder, jag vet, men det var ändå rätt gott! 
 
Nu har jag precis gräddat min andra sats bananmuffins (basen i gårdagens semlor) eftersom jag lyckades stoppa i mig allihop igår... Hehe, tänker mig dem som ovanligt lyxigt mellis och eventuellt en innan och efter middag och lunch resten av veckan! 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0