Helgen som gått

2014-03-17 @ 11:05:26
Extremt dålig uppdatering på helgerna, jag vet, men jag har ju så mycket annat för mig! Den här helgen har jag spenderat mycket tid med Gustav. Vi har blivit bjudna på god middag, druckit rötvin (KORS I TAKET) och ätit gott till det, ätit supersöndagsfrukost, söndagsstek och druckit kaffe ute i det fina vädret! Mitt i allt detta har jag också hunnit få ett jobbpass avklarat och nu väntar tre veckors ledighet, såå skönt!
 
 
Idag börjar jag förresten med ett litet experiment, periodisk fasta, för att se hur kroppen reagerar. Därför får ni ingen dagens frukostbild förren i eftermiddag när jag börjat äta. Kan skriva om själva grejen i ett eget inlägg om någon skulle va intresserad, men hojta till i sådana fall! Just nu sitter jag i alla fall och försöker tänka på allt annat än mat, men det kommer bli lättare för varje dag, så jag får väl sitta här och sörpla på mitt kaffe en timme till! 
 
Ha en skön måndag,
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

Skriv gärna om det! Du får gärna skriva hur du äter annars vanligt också, dagar när du tränar och inte tränar!

2014-03-17 @ 18:39:34

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0