Helglyx

2014-03-29 @ 12:14:45


Middag och födelsedagsfirande på guldkant. En sååå lyckad fredagkväll! Med stans bästa burgare och ett yttepytte glas vin i magen (övar upp mitt vinsinne) somnade vi alla tre i soffan efter en kall cykeltur hem. 

Nu har jag ätit en äkta lördagsfrukost med mina två favoriter - surdegsbröd och massa goda pålägg, nykokta ägg och annat gott - och sitter nu hemma i min egen säng. Kunde som vanligt inte hejda mig, så ni får inga bilder på morgonlyxen, men så sant som det blev sagt - det var en typical instagramfrukost. 


Idag ska jag fika i stan med favoriten av favoriterna, min alldeles egna världens bästa mamma. Sen ska jag bodypumpa med pärlorna innan jag ikväll ska ha m&m-mys! Sugen på marabou är jag också, så det får med största sannolikhet bli mitt lördagsgodis! Naturgodiset åt jag mig mätt på igår - vilken lyxhelg! Det är sol också. Det här kan bli bra. 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0