Julafton i mars

2014-03-28 @ 16:28:13
Vilken kanondag! Kom hem efter en runda nere i stan och möttes av en liten lapp på bordet - hämta paket. Jag blir som ett litet barn på julafton när jag får hämta paket på posten och iherb tar nog priset för extas! Och som om det inte vore nog fick jag med mig en liten present även till mig själv (visar någon annan dag om jag kommer ihåg) trots att det var till mamma Wernholm jag skulle köpa. Det lyckades jag med också, så det är inte mer än rätt tycker jag... Det är ju fredag!

Därför blev ju inte valet på mellanmål något större problem idag, hehe. Testade steviadropparna i kvargen som jag toppade med hallon och agavesirap för att få bort lite av steviasmaken... Hoppas att det är nåt jag kan vänja mig vid. Självklart var jag ju också tvungen att testa mina nya quests! Alltså SHIIT...

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0