Lax älskar alla, alla älskar lax

2014-03-10 @ 17:57:00
Mat, mat och åter mat. Fick till en riktig festmåltid till måndagsmiddag - pestolax och tomatkokt bulgur. Skulle kunna leva på den här måltiden känns det som! Bättre än all tacos och pizza i världen! Laxen brer jag bara med pesto och skjutsar in i ugnen på 150 grader i 13-14 minuter, samtidigt som jag kokar bulgur tillsammans med minitomater och buljong. Aderar sen lite grönt för bildens skull och slukar alltihop + lite extra lax på ett kick! Äter nästan ohälsosamt snabbt, så det är nåt jag ska försöka jobba på eftersom jag inte hinner känna när jag är mätt och därför trycker i mig så mycket att jag mår illa många gånger... 
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Ellinor

Såg först idag att du hade en blogg, vad kul! En superfin också :)
Kram på dig!

2014-03-10 @ 20:06:34
URL: http://Ellinorjohansson.forme.se

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0