Leverans på leverans

2014-03-11 @ 17:56:25
Efter att jag petat i mig dagens lunch plingade det på dörren och in genom dörren damp en låda med etiketten "iherb". Självklart slet jag upp paketet snabbt som ögat och valde att direkt smaka den jag inte tidigare fått tag på - chocolate peanut butter. DRÖM! Nu har jag precis tagit en double chocolate chunk till dessert på middagen så vi får väl se hur magen mår imorgon... Heheh, känslig som jag ärrrrr.  
Direkt efter det kom jag på att den lilla damen måste ha lämnat post i lådan också, och visst var det så! Där låg mitt lilla sportamorepaket och väntade på mig. Även det slet jag upp utan att blinka och har nu premiärat i den på actic. Mycket sniggt! 
 
 
Dessa två leveranser gjorde absolut min sletna tisdagseftermiddag betydligt roligare! Nu ska jag dock ta tag i det tråkiga och ploga mig igenom psykologin, och förhoppningsvis också hinna göra klart den... Ett tal ska skrivas också, haha! 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0