Min fredagkväll

2014-03-07 @ 22:59:27
Fredagen avslutades efter ett längre besök hos frissan hemma i soffan med en skål kanelbullegröt som fredagsmiddag och en kaffekopp framför Let's dance. Hur skönt som helst om ni frågar mig. Har haft en sugen-på-ingenting-men-ändå-allt-dag idag, vilket resulterade i just gröt, plus återigen mängder av nötter och nötsmör till fredagsmyset. Det gick alldeles utmärkt det också! 
 
Nu tackar jag godnatt och laddar upp inför en morgondag med mycket aktiviteter. Utgång för första gången sedan juldagen, och ska jag vara helt ärlig så är jag lite nervös över hur det ska gå.. Men det fixar sig, precis som allt annat!
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0