Mitt-på-dagen-ploj

2014-03-08 @ 14:45:00
Efter frukost och flertalet kaffekoppar fick jag äntligen tummen ur och trampade upp till actic, på min cykel som förövrigt typ har punka. Trotsade mitt icke-konditions-sug och fick 30 minuter gjorda + lite armar och en touch på absen (som har lovat att snart komma fram). Väl hemma igen fick jag till den mest gudomliga lunchen någonsin typ, trots att det är typ exakt samma som alla andra lördagar - kokt ägg, bulgur kokt i buljong och tomater, avo, ruccula och zuccini stekt i kokosolja - alldeles geggigt, gojsigt och kladdigt, mumma!
 
Mätt i magen har jag nu petat i mig lite extra yoghurtgodisar (det är ju trots allt lörre) samtidigt som jag styrt med både varm- och efterrätt till morgondagen, då chansen är stor att det inte är något jag har lust med imorgon.. Nu återstår bara att se släktens reaktion på den vit choklad-gratinerade kycklingen och min sweet chili-pannacotta, hehe.. Skämt osido, min simutanförmåga är inget man skämtar bort! Det är inte helt utan anledning jag ibland kallas för the queen of multitasking!
 
 
Hahaha, alltså hej! 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0