Söndagsfrukost

2014-03-02 @ 10:43:00
Veckans sista frukost ligger nu i magen och det efter ett jobbpass på morgonkvisten.
 
Idag: Kokosgröt toppad med jordnötssmet, gojisar, solrosfrön, kokos och havremjölk. Fick dock inte till den som jag ville, så nåt recept blir det inte!
 
Däckade som en klubbad säl igår kväll, innan halv elva, så även idag kom jag upp hyffsat lätt när klockan slog 05:20... Ingen dösnygg tid precis, men klockan halv tio när jag får komma hem är allt väldigt fräscht! Söndag står för vila och reload i mitt fall, vilket idag innebär lite plugg och söndagsmiddag. Hoppas på lite mys med Gusten också! 
 
 
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: anonym

Hej ! Älskar din blogg med alla tips. Jag älskar frukostmat o skulle kunna äta de som varje mål. Hur ser dina matvaror ut ? Är det dåligt att byta ut middagen till tex gröt ?

2014-03-02 @ 19:34:25

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0