TIME COFFEE TIME

2014-03-20 @ 10:59:00
Här har vi mina frukostskålar och kaffekoppar. Hur fina som helst och mycket goda att äta och dricka ur! Dessa fick jag av Hanna i julklapp förra året, men de har tyvärr fått ligga nerpackade. Ska packa ner mitt andra porslin också, eftersom jag vill att det ska va roligt när jag väl flyttar och börjar använda det på riktigt. Vill ju inte slita ut det... ;)
 
Jag vet egentligen inte vart det kommer ifrån och kostnaden för kalaset, men fint är det och jag blev superglad för klappen! Nu har jag bara min lilla kaffeservis kvar att visa, även om jag har någon enstaka tekopp härochvar. Sötdelen som jag har kvar att visa hade mamma smugit ner i min bröllopskista (bara jag som hålls med sånt gammalt?) utan att jag visste om det. Tur att jag kör mina regelbundna tittar i flyttlådor och bröllopskista för att friska upp minnet någon gång ibland då! Behöver jag nämna att jag skulle vilja flytta hemifrån typ nu?
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0