Tyst som i graven

2014-03-25 @ 16:24:18


Anledningen till att det är totalt dött här är att min dator har ballat ur, med ett litet undantag för att det också varit helg. Nu sitter jag alltså här med min lille iPad som dessutom har alldeles för smått tangenter för att det över huvudtaget ska vara bekvämt att skriva... Men vad offrar jag inte för att ge ett litet livstecken... 

Jag är precis hemkommen efter en dag i Linköping, på LiU tillsammans med klassen. Landade i sängen och ska försöka powernapa bort huvudvärken som jag känner komma smygandes innan jag trampar ner till träningsvärk1 i full storm - hell to the yeah! 


Bilderna ovan är från gårdagen som uppfyllde mina önskemål på en perfekt dag betydligt bättre idag - en morgonpromenix för att fördriva tiden på den vanliga måndagshålan och en sopplunch på det! Stört god förresten. Ärtor och avo, men jag kan slänga upp receptet senare i veckan!


1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

Åh soppan såg helt underbar ut! Recept?:)

2014-03-25 @ 22:29:27

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0