2014-05-15

2014-05-15 @ 18:18:00
Startade morgonen med en sovmorgon och njöt av en frukost i soffan. Tyvärr var den så ful så ni får en bild på mina fina nygjorda naglar. Pillade ihop lacket under eftermiddagen igår, eftersom det känns som att det är hög tid att börja förbereda sig på alla plan inför balen. Efter den lugna frukoststunden trampade jag upp till actic för att benpass med Linnea! Länge sedan jag körde ett riktigt BENpass, så det satt där det skulle... 
Kom inte ifrån gymet förens efter två timmar, så sent som klockan halv två fick jag dagens lunch och både kropp och knopp ljublade! Stekta vegetables, äggröra, färska minitomater, soltorkade och fetasmul på det - party!
Det är pannkakstorsdag också, så det fick bli middagen i brist på fantasi. Gjorde mina matiga pankisar och toppade med lindahls nya hallonkvarg och keso, hallon, bananslantar, Renée Voltair's chrunch och en rejäl klick jordnötssmör. Gott att titta på, ännu godare att äta! 
 
 
Det här inlägget påminner om hur jag skrev för ett antal år sen... "idag har jag gjort detta, sen dethär, sen gjorde jag det, åkte dit med den och vi åt det..." Haha, men så kan det bli ibland! Nu ska jag läsa lite pedagogik innan jag ska försöka ta mig ut på en PW. 
 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0