Om alla var en veckodag skulle jag vara lördag

2014-05-10 @ 18:12:00
Två av dagens tre (än så länge) mål på bild och båda var helt suveräna! Lördagsfrukost i sängen bestående av overnight oats varvat med hallon toppat med lite extra hallon, mandel, kokosflakes och kanel som toppen över i:et, vid sidan av detta knäcke med äggabägga. Lördagslunch i form av en enorm sallad med bladspenat, jordgubbar och kyckling bland annat. Toppade den gjorde jag med en pestodressing och soltorkade tomater, mumma! 
 
Har varit duktig kicka idag och betade iförmiddags av ett benpass, vilket aaaaaldrig händer en lördag. Man blir helt klart mer effektiv av att få sova och vakna själv, hur hemskt det än låter... Efter rumpmoset slank lunchen lätt ner och jag högg på nytt in i plugghögen - anser nästan att det är lite vuxenpoäng att vara såhär flitig och aktiv en lördag, inte sant? Skjutsat lilla fadern och ska göra mig iordning för en kväll som ännu inte är helt spikad, men en Hanna får jag med mig oavsett om det är middag i stan eller hämtmat och hemmamys! Jobbar mitt sista morgonpass imorgon!!!!!!!!
 
För ovanlighetens skull bjuder jag på en bild på hon som sitter och skriver här var och varannan dag ↑ Lördagsglad och allt! Har till och med bjudit till och har på mig något annat än träningsbrallor (som jag förövrigt hittat massa hål i... i-landsproblem som heter duga) och en nersvettad munkis. 
 
Ha en skön lördagskväll, gott folk
 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0