Syskonmiddag

2014-05-07 @ 19:16:00
Brorsan och jag slog på stort och styrde ihop en plock-ihop-middag lite tidigare, mycket lyckat. Tillsammans bjöd vi varandra på en stor sallad med bladspenat, minitomater, purjo och klippta soltorkade tomatos serverat tillsammans med halloumi, kokosstekt kyckling, avo och lite kokt potatis för den hungrige. Efter detta högg jag på en av mina sista double chocolate chunk quests (look att those chunks!!) tillsammans med min plugghög...
 
Double Chocolate Chunk är klart favoriten, så en ny beställning läggs inom kort. Förvigt så kan jag bjussa på en liten bonus för dig som funderar på att lägga din första beställning hos iHerb, förövrigt typ den bästa sidan att beställa massa roliga, ätbara saker ifrån. Fyller du i koden; WMH521 vid din första order har får du $5-$10 rabatt, hur bra?! 
 
 
Sitter i skrivande stund med näsan i ett svenskatal som ska framföras imorgon, så det blir kvällens sysselsättning. Förutom detta sitter jag och är lite ivrig över tanken på att baka en ny chokladkaka till kvällis. Blir den bra kommer receptet, men måste testa först! To be continued... 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0