Torsdagsmorgon

2014-05-08 @ 08:47:00
Inte den vackraste eller heller den bästa skapelse jag gjort, men här är den; chokladkakan som mer blev en fondant och tur var väl det. Toppade gjorde jag med keso + vaniljpulver, lite övertinade hallon och kokosflakes. Tycker inte om att baka med proteinpulver, eftersom konsistensen blir så svampig. Därför ska jag göra lite ändringar i receptet innan jag är nöjd och kan dela med mig av det till er, men smaken var god och det är ju alltid nåt! 
 
 


Jag har startat upp min sovmorgon tidigt eftersom jag har en del förberedelser att göra inför skoldagen. Självklart har jag ju ännu inte dragit igång med detta, utan gett mig på en rå variant på brownie som just i denna stund står på kylning. Morgonbaket är det bästa! Såå idag får det lilla experimentet bli mellis, och blir det bra får ni recept lite senare. 
 
Ha en skön torsdag, snart är det helg! 
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0