Vi kör en...

2010-09-07 @ 17:31:02
Svarar på precis allt! Eftersom jag nu ser att statistiken ökat under sen senaste veckan hoppas jag nu på att få se lite resultat! Jag litar på er, haha! ;)
Vad vill just du veta om mig? Svaren kommer någon gång i helgen tror jag.
9 kommentarer i det här inlägget
Postat av: anonymiz

vrf tog det slut mellan dig o johan?

är ni vänner nu ?

2010-09-07 @ 18:03:17
Postat av: Hehehe

Vrf heter du jolina :O

2010-09-07 @ 21:42:30
URL: http://tjatjabloggen.org
Postat av: Okänd

Hur kommer det sig att du är så vacker? fin kropp har du med, tränar du ofta?:O

2010-09-07 @ 22:24:36
Postat av: Anonym

Här har du lite frågor ;)



Beskriv din stil med 3 ord.

Vad innebär mode för dig?

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?

Vad är din favorit i höst?

Hur mycket shoppar du för i månaden?

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?

Brukar du tröstshoppa?

Högklackat eller lågklackat?

Vilket blir ditt nästa köp?

Favoritplagg just nu?

Favoritaccessoarer?

Oskuld?

Är du kär?

Varför tog de slut mellan dig och johan?

Var du riktigt kär i honom?

Tre saker du alltid har med dig?

Tre saker du inte förstår dig på?

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

Tre saker jag kan:

2010-09-08 @ 13:53:36
Postat av: nån random från ghana

vad tyckre du om sveriges kung amar?

2010-09-08 @ 21:18:40
Postat av: Anonym

favoritfärg?

byxor eller kjol?

hur länge har du dansat?

vart vill du helst åka?

hur många gånger har du varit utomlands?

närmaste vännerna?

favoritlåt? vad lyssnar du på för musik?

hur många gånger har du varit kär?

Kär nu?

2010-09-09 @ 15:33:08
Postat av: lisa

favvoplagg?

2010-09-09 @ 15:33:47
Postat av: ELINA

Här har du ett gäng :)



vad har du tänkt välja för linje till gymnasiet?

säg någonting som betyder väldigt mycket för dig?

beskriv din personlighet med tre ord?

om du fick välja ett ställe att få åka till, vart skulle du åka?

tre bloggar du följer?

går du mycket efter mode?

vet du vad du vill satsa på/bli i framtiden?

vart kommer du bo om tio år?

plagg du använder mest?

något du kommer införskaffa dig till hösten?

2010-09-10 @ 16:23:29
Postat av: hannaa

Okej, jag ger min hjärna en chans och slänger iväg några frågor! :D



Vad för bil skulle du vilja ha när du blir stor?

Kommer du någonsin bli en kaffeälskare tror du?

London eller Paris?

Balder eller Flummride?

Hipster eller string? haha :$

Vad skulle du helst vilja vara, kobent eller hjulbent? :D

Någon sport du kan tänka dig att börja i?

Vackraste platsen i Västervik enligt dig?

Är det något jobb du INTE alls kan tänka dig att jobba med?

Har du några favoriter när det gäller smycken?

Hetaste kändisen? (kille syftar jag på :D)

Har du ett tryggt ställe där du kan luta dig tillbaka och bara känna dig helt lugn?

Bästa "tjutfilmen"?



Vassego lite randomfrågor :D <3

2010-09-10 @ 18:52:48
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0