Mothers mother

2011-08-28 @ 12:00:07





Spenderade hela gårkvällen hemma på "mammas gamla gata", vilket alltid är lika mysigt! Jag älskar att bara sitta där och kunna diskutera allt mellan himmel och jord. Undra och klara ut. Det är nästan bara här den där ovillkorliga kärleken existerar. Där spelar ingenting någon roll.

Efter alla godsaker och lite olika gläppande mellan tevekanalerna fick jag även Poseidon sedd. Det var ingen härlig upplevelse. Panik liksom hela tiden... Meeeen mamma och jag tog oss i alla fall hem välbehållna, och jag har nu fått cirka 11 behövliga timmar i sängen.
Idag ska jag inte göra många knop, förutom att jag planerat in en sväng till gymmet, och göra klart en liten uppgift till skolan. Helt okej söndag! 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0