15:51 Onsdag

2010-08-25 @ 15:51:40
Bild från i måndags, den 23/8 -10.

Hello folks! What's up? ;)
Jag är hemkommen från en ganska lång dag i skolan, den längsta i veckan till och med. Om ni nu skulle fråga hur dagen varit så skulle ni nog få ett svar som "Okej..". Det var okej. Inte massa lektioner, bara långa, med mycket prat. Vi har lagat mat på hemkunsakapen och lagt upp en planering inför hösten i svenska och engelska och vi har fått skolårets första läxa - Kemi. Inte lika rockigt om jag säger så... Men jag antar att det lär behövas?
Jag ska alldeles strax ta lite kraft till mig och packa ihop lite grejer, som jag sen tar med mig till mamma lite senare idag. Vi ska äta och sen tar jag cykeln och cyklar ner till stan, och träningsverket och cyklar lite till där, innan jag troligtvis är helt slut och cyklar hem och slänger mig i sängen, efter en förhoppningsvis härlig dusch!
Vi hörs!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0