16:36 onsdag

2010-08-04 @ 16:54:52
Hallihallå!
Startade upp dagen med en inte allt för trevlig cykeltur till vita kyrkan, även kallad St Gertruds kyrka. Sov bort två timmar av konfirmationen tillsammans med Elin. Blev ju inget bad, så vi fick underhålla oss med en überdålig film, och lite pop corn som Hilda och jag rusade iväg och köpte i morse.
Till lunch blev det grillad korv och efter det gjorde vi inte mycket mer än låg och stekte, och snackade om det kommande lägret. Vi fick sluta en timma tidigare, så mina pinglor och jag åkte hem och bytte om, innan vi trampade ner till stan för en B&J.
Bild från några veckor sen, på lysingsbadet, tillsammans med Elin.
Nu sitter jag här med Elin och ska snart äta skulle jag tro. Ikväll vankas det bio, Knight and Day, tror ja.
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Jossi

sv: haha jaaa, jag tror jag behöver skratta lite så det passar bra :D tsss! detsamma min vän, hoppas du hittar på nått skööööj :*

2010-08-06 @ 20:30:45
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0