If you get down, get up oh, oh

2010-08-17 @ 11:17:12
Att vakna klockan halv nio, när det är sommarlov och man helst bara vill sova sova sova tills det blir fint väder igen, är inte rockigt alls. Så min morgon blev tidig, men så fort jag bytte kanal fick jag syn på Linas Kvällsbok, som fick förgylla min morgon. Faktiskt första gången jag sett hela filmen, men det är ju inte den bästa direkt. Men visst, den går, och så är det ju bra att man kan se sig själv i hennes situation, för det är ju just ett tonårsliv som lilla jag lever just nu.

Nu har jag i alla fall gjort mig i ordning, äntligen, och ska snart ner till mamma för att fixa lite grejer, innan jag drar mig ner mot stan och möter min lilla vän Ida. Shoppa presenter och sätta in pengar är vad vi ska göra, sen får vi väl se var det bär.
Här får ni en dagens Jolina, i brist på annat.

Halsduk - Bror
Vitt linne - Gina tricot
Grå/bruna jeansleggings - Vero Moda
Diverse smycken, en del från konfirmationen
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0