I'M SINGIN' IN THE RAIN

2010-08-27 @ 15:05:36
Dagens intressantaste bild, och med tanke på att det är den enda bilden som jag tagit idag, så är den ganska intressting om ni frågar mig. Bara regn, regn och ännu mera regn. Men idag sjunger jag! Jag har spenderat stora delen av dagen i skolan tillsammans med ett par hörlurar. I mina öron. Med massa musik i. Jolina sjunger lollipop och vill make it up! Allt blir enklare med musik i huvudet! I promes you.

Jag skulle kunna lägg upp en dyngsur outfit. Om jag nu ville det, men det känner jag inte för, med tanke på att den då bokstavligt talat hade varit dyngblöt... Det regnar. Är det någon som blir förvånad? Trodde inte det va. Men till skillnad så regnade det när jag cyklade hem idag, det har det inte gjort någon annan dag i veckan. Det är också svinkallt och höst, jag tror att jag ska bosätta mig i en för stor tröja ikväll = rotaimammasgarderob-time!
Jag ska även äter B&J med Stella och Marino och mysa till det med Greace inatt, tillsammans med min nya familjemedlem, Stella. Så är i alla fall planerna upplagda, men nu till det där jobbiga mitt emellan - städa.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0