LIFE SAVERS

2010-08-29 @ 21:00:48
Eftersom att kameran har varit på vift idag. Faktiskt ända till Vimmerby och Astrid Linsdgens Värld, så har heller inga andra bilder blvivit tagna, än massa massa på Ronja Rövardotter, som också är kusin. Faktiskt ganska coolt om ni frågar mig, eller? Min kusin är.. typ... kändis(?)

Hur som helst så spenderades dagen tillsammans med Marino, Stella och en fysinnes god kladdkaka! Fatta najs alltså, vilket beröm jag fick för den. Kanske ska bli bagare trots allt?.. Vi tänker vidare på den saken. Det har även blivit en del snack, och det som sägs på Lysingsvägen, det stannar på Lysingsvägen. Men jag vet nu i alla fall lite mer om livet, kallar vi det. Haha, patetiskt!
Nu ska jag bege mig ner i en dusch och förbereda mitt hår en sista gång inför färgningen i morgon ;) Passa på nu att gissa vad det blir!

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0