LITTLE HOUSE

2010-08-31 @ 23:05:00
Vi kör på den här, bara för att visa att jag har lite väl mycket fritid efter skolan om dagarna. Men så ska vi inte säga! Jag vill ju inte ha en massa grejer från skolan, så vi säger att jag har fullt upp med detta, vad det nu är för nåt...
Nu ska jag även skryta lite. Det är så att eftersom att det var första danslektionen för hösten, så var såklart grupperna omgjorda också. Gissa vilken grupp jag inte kom i, om inte med 3:orna på gymnasiet! SHIET, gissa om jag darrade!! Det gick i alla fall bra, enligt mig. Det är dessutom mycket roligare med nytt folk och massa nytt att lära och ta in!

Nu ska jag hoppa i säng, tillsammans med min underbara flicka Stella.
Puss♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0