Monday morning

2010-08-23 @ 09:24:39
Dagens outfit till det underbara vädret - Vitt linne, Gina trocot, Jeansshorts, present, Smycken från bland annat Thomas Sabo och Norrköping i torsdags.

Hey people!
Startar dagen tidigt idag, så nu sitter jag här och ska alldeles strax åka bort mot Stella, som jag sen spenderar dagen tillsammans med. Jag ska även få in några timmas jobb i eftermiddag tänkte jag. Men vi börjar i alla fall med polisstationen där jag ska anmäla min mobil, haha. Sen ska jag ner till stan och låsa sim-kortet, sen får vi se vart vinden tar oss.
Lateer!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Tormodjeanette

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-14 @ 07:50:59
URL: http://tormodjeanette.blogstie.com

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0