The only thing I do

2010-08-17 @ 17:52:46
Dagens andra dusch är avklarad och jag sitter och planerar kvällen lite för mig själv. Eftersom att gårkvällen slutade relativt tidigt så hann jag inte med riktigt så mycket som jag velat. Det blev inget mer än ett snabbt möte med grabbsen, och efter ett tag även Hanna och Jesper. Kom hem tidigt så att pappa och jag hann att hämta saker hos mamma.
Frågan är nu vad man hittar på en tisdagskväll, en vecka innan skolan, i solen, med en bokad hårfärgning om två veckor, ett möte nästa vecka, och lite ensam (det sista var bara för att ni ska få se att jag ska färga håret...). Jag antar att det jag kommer spendera denna kväll med är, min kära lilla vän ElinPelin. Blir säkert en cykeltur, as usual ;)
MEN nu ska jag ta fingret ur och platta mitt nytvättade, behandlade hår!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0