Vad tiden går!

2010-08-06 @ 20:37:55
Jag har nu i några dagar haft wätt mycket för mig, om man säger så. Såklart så visas det på en enkelt sätt här...
Men jag kan ju sammanfatta alla dagar med några enkla ord - Kompisar, klubbkort, billigare glass, nattgäst och fotboll. Såklart så ska jag ju också säga att jag är något hemskt glad på solen som just idag förmått sig att skina. Så idag fick jag tillsammans med en liten skrutt i sängen, för ovanlighetens skull vakna av solen! Låter det najs eller?

Hur som helst så har jag spenderat min dag på Lidhem, tillsammans med ett helt gäng grabbar och en väldans massa mobiler medan, dom så kallade "männen" gjorde sitt. Jag fick sedan med mig Johan och Dyllon på en inte så jättemysig promenad, genom ungefär halva stan.
De sista timmarna och de första timmarna på kvällen, har jag nu spenderat hos min lilla mormor och morfar, tillsammans med mat, godis och sällskapsspel. Fint även det, även om det inte sker allt för ofta...

Men nu till dagens göra: Jag måste packa inför den kommande veckan, som jag oturligt nog inte kommer att spendera hemma i viken, utan någon annanstans med massa främmande människor, men även folk jag känner. Vi bor på en stor gård någonstans utanför Växjö, i nåt stort hus. Men vad ska man packa?!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0