Dag 1: Om mig

2010-12-21 @ 22:27:00
Där har vi då Jolina Fältsjö. Emellan dessa två namnen ska det även in ett Gurli och ett Marie. Gurli efter gammelmormor, som tyvärr inte finns i livet, och Marie efter min älskade mamma.
Jahopp. Hur beskriver man då mig? Det är svårt, och jag tror att du säkerligen skulle få ett bättre svar om du frågar folket som känner mig. Meeeen vi kör i andraperson - Jolina är väldigt känslosam och kan gråta för minsta lilla (fråga återigen de som känner mig), hon bryr sig alldeles för mycket i många fall, och detta kan ibland förstöra otroligt mycket. Hon har höga ambitioner, som lyckligtvis sakta men säkert uppfylls, en efter en. Hon dansar på fritiden, sjunger och spelar gitarr och fotar även en hel del. Dock är inte humöret eller motivationen på topp då det väl är dags, så det blir då bara en del småshoots by her own. Allt detta blandar hon med en hel hög med kompisar, och för tillfället även en väldigt fin grabb vid sin sida!
Hon är just nu påväg ifrån högstadiet, mot gymnasiet där hos förhoppningsvis kommer in på samhäll - beteendevetenskap och satsar på att få en så bred utbildning som möjligt. Hon har i nuläget ingen som helst aning om vad hon i framtiden vill bli, och kan heller inte se sig själv 10år framåt, även om det finns önsketänkande...
Detta är alltså mig, i kort version vill säga. Om ni vill läsa mer finns även mer information HÄR!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0