It's beginning to look like christmas, everywhere I go

2010-12-21 @ 19:41:01
Hej igen! Hur har ni det i kylan? Jag har det hur bra som helst, men ruskigt fina betyg och är mitt inne i julgodiskladdet! Som ni ser så är det just julgodiset som fått förgylla min eftermiddag, om man bortser från betygen som inte kom med någon annat än glädje!
Efter en dag i frihetens spår körde vi en bowlingmatch med arbetslaget, innan vi fick jullov, en dag tidigare än många andra. Känns helt rätt! Nu är det bara alla julklappar och lite julhandling med pappa som inte är avbockat, och såklart är inte granen klädd än. Det ska vi fixa under morgondagen tror jag. Nu är det nära alltså!
Meeeeen, nu ska jag ta och förbereda bloggen under dagarna som kommer. Det blir som jag trodde med de där beskrivandet av mitt liv under ett antal dagar framöver. Ha en kall och trevlig kväll!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0