Måndag 27december

2010-12-27 @ 21:41:41
Mina två flickor förgyllde första måndagen på jullovet, och jag kan inte säga annat än att det blev super efter en lunch på Sahara och efter det en kort fika med varsin latte. Vi gick även runt lite i jakt på fynd i stan, då det bara fick bli lite underkläder och en liten väska(kan visa senare i veckan).
Vi fick även inse fakta om att vi var lite sent ute om vi nu skulle kunna ta oss till huvudstaden under morgondagen. Vi får skjuta på det en vecka, då vi inte hade någonstans att sova den här veckan, men nästa vecka sover ja ute om jag inte har någon annanstans att sova!
Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat på svensk direktreklam i sällskap med lite jobbarkompisar och ett x antal ringda samtal. Efter det har jag bara segat framför teven tillsammans med Fanny, som förövrigt är här ytterligare en vecka efter att ha varit hos lillm&m.
Nu är det bara sängen kvar, och det känns otroligt okej!

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0