I'm still in love, while everyone else complains

2010-07-18 @ 02:40:42
Där hade vi allt ett litet uppehåll på en vecka kanske, eller vad blev det? Har ingen tid till bloggande just nu, och jag känner inte heller för det, så det blir därför ganska (knäpptyst) här inne. Som ni förstår så är det inte bara bloggen som är mitt liv, utan också kompisar, familj och lilla hjärtat, här utanför allt detta. Som jag nu ser, så klarar jag mig galant utan bloggen. Detta betyder inte att jag lägger av, men det blir ett uppehåll!
Och på tal om uppehåll så blir det ett nu dirr! I morgon träffar jag hjärtat innan mamma och jag drar iväg mot huvudstaden, och han mot självaste Paris! Vi ska shoppa, besöka grönan och massa annat skoj! Kommer bli bäst och jag hoppas verkligen på vädret nu.


Ni får ha det bäst tills vidare♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0