Te Amo

2010-07-07 @ 10:41:50
Goodmorning folket!
Sovit som en stock har jag i alla fall gjort. Men var tvungen att gå upp vid tio, för alldeles straxt ska jag börja fixa mig. Jag har duschat och klippt gräset redan, och väntar nu på att mitt lite lagom efterblivna hår ska torka... Och då är klockan bara kvart i elva. Sen ska jag trampa till Johan och "ringa på mycket" så att han vaknar.

Vi får la se vad vi hittar på. I kväll följer Johan med till Linköping och köper bord också! Haha, det blir säkert bra! ;)
Jag ska också säga att jag som alla andra älskar kommentarer, och jag verkar i alla fall som om en lite person förstått det! Credit to you!! Så därför så frågar jag nu: Vad ska ni hitta på en så solig dag som denna? Nu vill jag även ha svar på den!

PUSS
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: FELICIA

Jag är inte söt, du är Jolina!

Det låter bra de :) Jodå, de funkar väl.

KRAM

2010-07-07 @ 19:37:07
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: hannaa

CHILLA RUSET AV MIG FÖR IMORGON SKA JAG HA EN TOPPENDAG:D

btw vad ska du göra imorn kväll oså? :)

puss

2010-07-07 @ 20:31:03
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0