I'm home!

2010-06-30 @ 23:13:27
Är ni som ni kanske märker hemma igen, efter en tur till stan tillsammans med två av mina fina pinglor. Hittade en liten gullig blomma till Barbro, som hon som sydde i ordning klänningen heter, även de trosor jag skulle ha, även om dom är något så rysligt fula, haha! Men gissa om klänningen där fin då!

Jag har även varit ute på Lysingsbadet och lirat lite boll tillsammans med pojken min och en del andra grabbar. Efter det drog jag mig hemåt och mamma och jag åkte bort till mormor och morfar, där det visade sig att lilla Barbro också var. Vi blev bjudna på en liten fika och sen åkte vi ut till Hendelöp, för ett kvällsdopp. Det blev inte mycket utav det där doppet alltså. Det var kallt så det gjorde ont! Jag sov istället en sväng på vägen hem.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska dra igång en film, eller om det är dödsdömt... Jag tog i alla fall lite kort idag, med mammas kamera dock.
För tillfället får ni bara två av samma bild på klänningen. Den kommer från Åhléns och kostade 300:-

P.s. Inlägget blev lite wierd på grund av att jag började inlägget mitt på dagen, och avslutade det nyss ;)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0