Låt mig falla fritt

2010-06-30 @ 13:26:21
Spetstop, Lindex - Linne med stor uringning vid armarna, H&M - Jeans, Lager 157

Drog fram min gamla, trasiga mobil, som dock har kamera, vilket inte den jag har nu har. Så jag tog tag it´och tog en outfitbild, och tro det eller ej, men jag fixade den i photoshop! *stolt*

Ska om ett tag göra mig klar och nog bege mig bort till Hanna. Jag måste ner på stan för att köpa hudfärgade trosor, vilket är det fulaste jag vet, men har man en genomskinlig klänning så har man. Jag ska även köpa en blomma till damen som lagade klänningen när den var trasig.

Have a great day!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Agnes

sv: Okej :) Tack så mycket! Det är inte så svårt som man tror :P

2010-06-30 @ 15:27:45
URL: http://agnysivy.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0