Let's start over

2010-06-28 @ 00:42:11
Jag börjar om igen, på en ny blogg, med ny och fräsch design, och med en ny inställning. Jag hoppas nu på att få så många läsare som möjligt och framför allt så hoppas jag på att mina läsare tycker om bloggen. Bara för alla som inte redan visste, så hade jag innan en blogg. Den hittar ni HÄR!

Eftersom att jag ingen kamera har... än. Så får jag livnära mig på mina vänners. Jag önskar mig en Nikon D3000, eller den nyare modellen, mer än allt annat. Jag tycker själv att det blir så mycket roligare att läsa en blogg, med massa bilder! Så därför så förstår jag er som bara tittar in någon gång ibland. Jag jobbar på att göra bloggen så intressant som möjligt. Hur man nu gör det. Ingen som har något tips? Mer än mycket bilder, som jag redan vet.

Jag ska i alla fall försöka slänga ihop ett informationsinlägg om lilla mig och mitt liv, innan och under tiden som jag bloggat. Men det tar vi när inte solen skiner varenda dag, och jag spenderar mestadels av min tid ute på Korpa, i mycket fina sällskap... Alltså säkert om någon vecka eller så ;)


Nu börjar klockan bli mycket. Jag känner att jag borde vila upp mig inför morgondagen, som jag spenderar på Korpa med Hanna och lite annat fint folk, förhoppningsvis!
Sov gott♥

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0