Måndag 28/6

2010-06-29 @ 00:12:01
Efter en lång dag med både sol och bad, dock som slutade ganska tidigt på grund av att lilla Jolina börjar tröttna på att sola och bada varenda dag (ska det vara så?), en reäl cykeltur genom stan, så har jag äntligen kommit på något riktigt kul som jag vill göra! Ni blir säker förvånade när jag nu lättar på mitt lilla hjärta och säger att jag vill bada i fontänen utanför turistbyrån. Nu undrar säkert alla var i hela friden jag fick den idén ifrån. Jo att när jag var på väg till Coffe idag råkade jag cykla igenom stan, så att jag lätt såg fontänen. Då var det några stollar som så fint var där med en båt, samtidigt som en tredje låg i vattnet precis vid fontänen. Verkade riktigt kul, så det är något jag verkligen vill göra efter idag. Eftersom att jag idag badade - hela kroppen. Jag blev visserligen islängd av en liten mupp, men jag är ganska glad i alla fall. För annars hade jag aldrig fått känna på det varma vattnet som var idag!

Nu till vad som hänt ikväll. Som ni sett så var jag hos Coffe med Johan och några fler. Dom grillade och vi hade det ganska trevligt. Alla gick dock efter att alla ätit och lämnade Johan och mig vid städningen. Coffe kom dock efter ett tag, så vi gick vidare in i hans helcoola lya. Gissa om jag är impad! Som bara den ni! Shit, innefontän och allt, haha! Vi chillade hur som helst lite där, innan jag åkte vidare hem, för att pilla lite med bloggen.

Nu väntar sängen alldeles strax, kvällen är inte lika ung längre och Jolina börjar bli trött. 
Sweet d
reams
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0