Tomorrow comes to take me away

2010-06-29 @ 23:56:39
Dagens fråga kommer här:
Varför hamnar alltid mackan, när den ramlar ner på golvet, med smöret neråt?

Jag sitter och lyssnar just nu, antagligen på bland de finaste låtarna i världen skulle jag tro, jag trycker även i mig lite torkade aprikoser, vilka ger mig känslan av att min mage inte kommer vara på topp i morgon...
→ 
Har suttit och pillat lite i stil- och kodmallarna ett tag, men ska nog snart göra sängen. Först tänkte jag lite kort om dagen - Ja vaknade lite för sent för att åka ut till Korpa och för att få en bra plats. Så jag satt mig vid datan och började med mitt lilla pill, innan Hanna smsade och sa att det var dags att göra stan osäker. Då var det bara att ta på sig och se glad ut.

Vi mötte efter ett besök hos uttagningsautomaten Coffe och shoppade sönder i rean på Guldfynd. Jag fyndade en ring, och Coffe en klocka. Han har varit riktigt snäll och fixat det nyaste Ps, som kom ut för bara några månader sedan, till mig. Dock så fattar jag ingenting, så jag antar att jag lär få ta hjälp av boken jag även ska låna av honom. Om man också har mitt tålamod så går det inte lång tid innan man ger upp, som jag gjorde idag...

Jag har spenderat kvällen ute vid Lysingsbadet, med en hög grabbar, en fotbollsplan och en hel Östersjö. Riktigt najs om jag får säga det själv! Vi avslutade kvällen med ett titt på en liten grabb som hoppade från någon slags pinne, och hade en sele på sig. Alltså så har min kväll varit riktigt mysig, och jag känner att detta är på väg mot något riktigt bra!

- Nu tillbaka till låtarna jag snackade om. Här har ni dom:
*My immortal
*Save tonight
*Hold my hand
*Airplanes


Godnatt♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0