Baby, it's time to say goodbye

2010-11-09 @ 20:57:40
En bild från lovveckan som passerade.

Eftersom att dagen endast innehållit stress, regn, slask, simning, dans och mörker, så har jag inte haft så mycket plats för bloggande. Det är heller inte så kul att ta/ eller se bilder på en svart bild med lite regndroppar här och där, så arbetsmoralen när det gäller bloggen har ju inte varit den bästa...
Eftersom att det är tisdag har jag också bara dansat och haft mig, efter att skolan slutat med ett pass simning med klassen, som snabbt var fixat! Jag vet inte om ni lagt märke till det, men varje tisdag dansar jag två danslektioner under eftermiddagen, så ni får vara beredda på dålig uppdatering då det bli tisdag.
Nu ska jag ta mig en tredje dusch för dagen, och sen ska jag göra tidig kväll för en gångs skull! Vad sägs om det?
Sweet♥
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hannaa

sv; haha köp ett åt mig när du ändå är i farten :D puuuss

2010-11-09 @ 22:34:53
URL: http://stroberrii.blogg.se/
Postat av: NELOO

fin blogg du har :)

2010-11-10 @ 20:25:58
URL: http://neloo.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0