Goodmorning ppl!

2010-11-20 @ 10:30:55
Bild från i torsdags.

Jag vaknade för en timma sedan upp från min tiotimmarssömn, vilket behövdes! Jag behöver verkligen tagga ner nu känner jag, och det ska jag göra idag också. Ikväll väntas bio med tre ruskigt fina figurer, och efter det sover även en av dessa tre sockertoppar hos mig. Det låter riktigt bra om ni frågar mig! Dock så har jag lite annat som måste göras innan jag kan tugga i mig allt gott som kvällen lär bjuda på, då jag ska till pappan och fira brodern åter en gång.
Nu ska jag trycka i mig lite frukost innan jag beger mig till Stella för att hämta ett antal kakburkar, som vi ska sälja nu innan resan till Spanien i vår. Någon som vill köpa?? ;)
Över och ut, bye!


0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0