Har inte riktigt tiden

2010-11-13 @ 01:52:48
Här får ni en gammal (min) favorit i repris.

Idag har jag inte riktigt haft tiden för det här med datorer och bloggning, då dagen gått i ett från klockan sju på morgonen till för ungefär en timma sen. Jag har ångest för att jag har lite väl mycket skoljobb som ska vara klart nu i veckan, innan vi flyger vår kos. Jag får ta tag i det i morgon och jag har även bestämt mig för att hela söndagen ska spenderas med näsan i skolböckerna!! Hur låter det?..

Jag startade i alla fall dagen med en lite rörig skoldag, där nästan allt var konstigt och rörigt. Jag fortsatte ner till atletklubben efter allt detta, och körde ett pass med Stella, Jocke och Phille. Jag är inte nöjd någonstans då det inte bara blev träning..
Jag tog mina grejer och begav mig hem till pappa för en kort visit, då vi valde bord och stolar. Käkade kina med mamma gjorde jag senare, emellan allt detta fick jag även in en dusch. Efter kinesmaten åkte jag, i min nya vinterjacka, vidare för att möta upp ett gäng b-rudar, för en kväll i sporthallen, och i fotbollens spår! Det blev lyckat, och nu sitter jag här, trött som en sten och funderar starkt på sängen.
Sweeeeeet!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0