Let it play

2010-11-18 @ 18:08:17
Då brorsan idag klarade av körkortsteorin och uppkörningen galant så bjöds det i eftermiddag på tårta!! Grattis bror, även som syster sträcker man också lite extra på ryggen♥ (Speciellt nu när man kan bli skjutsad lite överallt.. tss!)

Själv är jag också lite nöjd över mig själv, då jag fick redovisa mitt biologiarbete först, och därmed slapp känslan av att göra vad som helst för att inte bli uppropad till den där förbannad katedern. Dock så kan man ju inte riktigt ta bort de där extra skakningarna, men vad gör det om hundra år? Precis ungefär ingenting!
Efter en lång och seg skoldag tog jag mig ner till gymmet för ett pass, vilket blev snabbare än aldrig någonsin! Jag tror jag var klar efter 30 minuter...
Nu ska jag be Jonathan kolla mitt religionsarbete, innan vi tar en sväng i bilen! Fysatan så fint!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Jossi

sv: ja okej, för om du skaffar ett 50 mm 1.8 kmr du ju inte kunna fokusera automatiskt utan det går ju bara med manuell fokus då vilket kan vara lite knepigt. Hm.. minns inte alls riktigt, men typ 2000-3000 kan jag tänka mej, bästa objektivet jag har o ångrar inte mitt köp alls, det är UNDERBART! haha :D

2010-11-19 @ 12:20:16
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0