Liksom ingen tid

2010-11-16 @ 17:19:37
Tid är något jag nu för tiden skulle behöva mer av. Det är en sak som är säker det!
Under tiden i skolan har jag kollat två filmer och haft en spanska lektion, som i övrigt var ganska rörig, då vi haft många håltimmor nu. Hur som så lade vi sista timman i biosalongen, framför "Sebbe", som förövrigt var en väldigt dålig film.
Har dansat första danslektionen för dagen har jag gjort, och nu ska jag situpsa lite innan den andra påbörjas!
Hörs senare!
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jo, det är så det är Jolina! :)

2010-11-16 @ 22:35:31
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Jossi

hihi jasså, fy så najs da :D haru köpt det än lr? jag har haft det objektivet men sålde det, haha :) tröttnade på att bara ha manuellt fokus, så köpte med ett 35 mm, mkt bättre! ett tips bara :D

2010-11-17 @ 18:35:41
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0