På tisdag ska jag flytta ut ur mig själv

2010-11-08 @ 21:54:06
En så här rolig bild får ni idag, varsågoda!

Efter jobbet tog jag min cykel och trampade hem i den helvetiska blåsten. JAG BLIR GALEN!!!! Jag blåser bort alltså, och inte nog med det! Det är typ 10 minusgrader ute och frost, tack gud, tack så jävla mycket! Jag antar att jag får tåla lite sånt här, jag har ju i alla fall Lanzarote att se fram emot, om cirkus två veckor.
Kvällen har jag spenderat mestadels framför teven och på rummet, då jag återställt allt som inte var så fint härinne... Packat ner badkläderna inför morgondagen, då det är simhall som gäller sista timmen, fint! Jag har även laddat kameran, för den som vill veta och jag är jäklans pepp på ett nytt objektiv från Walters Foto här i stan!! Ett objektiv som är bättre för porträttbilder, då det tar in mycket ljus. Ruskigt fint skulle det vara alltså!
Men nu: sängen♥
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hannaa

oooh det där objektivet lockar! :o

2010-11-08 @ 22:26:31
URL: http://stroberrii.blogg.se/
Postat av: Jossi

vad för objektiv? hihi :D

2010-11-09 @ 09:22:44
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0